abzorbing_tundra Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 da jeg skulle til å sette på ny vifte på CPUen min kom jeg til å skrape av en liten bit i det enne hjørne på CPU'en. CPUen in funker greit foreløpig,men når jeg skrur vifta på full styrke så gårn ikke under 45 grader engang. Hva kan jeg å gjort feil PS: har tatt på kjøle pasta. Håper den ikke er ødelagt Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvilken CPU, og hvilken kjøler? 45 grader er ikke så utrolig varmt. Temperaturen blir neppe påvirket av en bitte liten bit som mangler i et hjørne. Men som sagt, hvilken CPU er det snakk om? Lenke til kommentar
abzorbing_tundra Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Hvilken CPU, og hvilken kjøler? 45 grader er ikke så utrolig varmt. Temperaturen blir neppe påvirket av en bitte liten bit som mangler i et hjørne.Men som sagt, hvilken CPU er det snakk om? Det er en AMDXP 3200 og en volcano 12 CPU vifte PS: kan jeg ha tat på for mye kjøle pasta? Endret 21. september 2004 av abzorbing_tundra Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Godt mulig. Det skal bare være et papirtynt lag oppå kjernen. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hm tror ikke det er noe galt siden du ikke har høyere temperatur. Men som Sasuke-kun sier: et papirtynt lag på kjærnen, les forøvrig goop guiden Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) da jeg skulle til å sette på ny vifte på CPUen min kom jeg til å skrape av en liten bit i det enne hjørne på CPU'en. CPUen in funker greit foreløpig,men når jeg skrur vifta på full styrke så gårn ikke under 45 grader engang. Hva kan jeg å gjort feil PS: har tatt på kjøle pasta. Håper den ikke er ødelagt min XP 3000+ @ 2205 Mhz er på 48 C grader idle.. hva har du å klage over ? Endret 21. september 2004 av Fur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå