PCen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei, sitter å lager en hjemmeside i HTML (jada sikkert gammeldags ) lager en side uten frames, men med tabeller. Jeg har en bakgrunn som gir et inntrykk av frames, og lager en tabell hvor jeg putter menyen til venstre og hovedsiden til høyre. Men.... når jeg jeg forminsker hele vinduet så blir tabelen med menyen i smalere slik at bildene kryper inn på menyen (bakgrunnen forminskes jo ikke) Noen som skjønnte noe i det hele tatt!! Lenke til kommentar
Inge_P Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) O-Ohh.... Nå har du gjort det, du lager layout med tabeller. Får nok høre det fra folk her da. Men for å fikse problemet ditt enkelt uten å måtte lære deg masse nytt, så kan du bare sette width="150" i table tag'n. Altså: <table width="150">meny</table> Endret 21. september 2004 av need4sms Lenke til kommentar
PCen Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) he he he har surfet litt rundt her inne og skjønnt at tabeller ikke er måten å gjøre det på, men hvilke metode er best da?? Endret 21. september 2004 av PCen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Se på tråden jeg linket til i den andre tråden. Sjekk de artiklene om CSS og div's og sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå