wotg Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 På hovedkortet (MSI K8N Neo platinum) jeg har bestillt får jeg bare 2,0 lyd ut via sp-dif. Jeg trenger derfor et nytt lyd kort, men hvilket skal jeg velge?? Det skal brukes i en HTPC så 7,1 er et must. I den nåværende pc`en min har jeg et audigy2, men jeg liker ikke driverne til creative Er det noen som har erfaring med M-Audio 7,1 kortet?? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Prøv å les igjennom denne tråden så kansje du finner noen gode forslag: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ehh, bare 2 kanals lyd via spdif? Hørtes merkelig ut, siden spdif er digitalt og liksom skulle inneholdt hele rukkelet... Sikker på at du ikke har gjort en blundert i oppsettet? DrE Lenke til kommentar
wotg Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Har ikke fått kortet enda, men lest masse tester der det har blitt hevdet. Fant heller ikke noe motstridende info på MSI forum. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tror du tenker på lyd fra spill. Der er det kun Soundstorm (Abit NF7-S) som klarer å leverer surround digitalt ut. Tror heller ikke det finnes PCI lydkort som fikser dette. Fra film etc.. så skal det ikke være noe problem med digital ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå