Singh tha king Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg trenger et program som kan kovertere .avi og masse annet til 3gp. jeg har lett masse på google.com men fant ikke det jeg trengte. kan noen gi meg en link til et bra gratis program, lett å bruke. trenger filmene til mobilen min... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nokia Multimedia Converter Søk på Google. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 jeg har gjort det og lasta ned der (vet ikke om det var en feil en) men jeg kan bare se film på den ikke konvertere...direktelink? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den heter vel ikke Nokia Multimedia Converter for ingenting Jo, den kan også konvertere, jeg har programmet foran meg as we speak. Last ned her: http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 får ikke til og bli medlem der, har prøvd flere ganger, kan du legge det ut på nettet? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Greit, er nå på skolen, men jeg kan gjøre deg den tjenesten etter skolen. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg bruker adobe premiere. Ligger plugin et eller annet sted. Fant det på http://www.download.com Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Greit, er nå på skolen, men jeg kan gjøre deg den tjenesten etter skolen. nå? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 is det går ann og koverter med quike time, kan noen forklare meg hvordan? Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei. Du må ha en registrert versjon...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå