piit Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 I morgen sendes første episode av Smallville - sesong 4! Tar vel sin tid før den kommer til Norge, men. Uansett, for å se trailer, klikk her. Mange som gleder seg? Har selv ladet opp med å se sesong 1, 2 og 3 i løpet av de siste par ukene. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Gleder meg? ja Men hvorfor lader du opp allerde no da tvnorge ikke sender de før til juletider nesten (tror jeg det var)? Selv skal jeg se episoden imorgen, da jeg har..øhm...kontakter Endret 22. september 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
krimskrams Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Blir så utrolig bra det! Har ventet alt for lenge på sesong 4 nå Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 gleder meg eg og Lenke til kommentar
piit Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Men hvorfor lader du opp allerde no da tvnorge ikke sender de før til juletider nesten (tror jeg det var)? Selv skal jeg se episoden imorgen, da jeg har..øhm...kontakter Jeg har også mine kontakter. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Trenger ikke akkurat kontakter for å ha 0-day tilgang til de mest populære tvseriene ... Ikke akkurat noe man blåser credits på. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Skal jeg heller bare si rett ut hvor det kommer fra, så jeg får meg en liten ferie da? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg vil også ha kontakter... sende meg noen på pm :P Lenke til kommentar
XyberX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hehe. jeg har sett de 2 episodene som er til nå og kan ikke vente til i overimorgen Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Den nye sesongen har staret enormt bra ! spennede til tusen *glede seg til neste episode* Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Smallville er ekstremt bra. Har bare sett de 2 første men jeg gleder meg til de andre kommer. Har nettopp sett trailen til 3 Endret 6. oktober 2004 av XanderX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå