guggen45 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Fikk en mail her om at de nå er muligheter for og bruke noe som heter SkyBooster. Har noen testet ut dette. Hvis noen har brukt dette, kan noen gi meg litt info om hvordan dette fungerer. Hilsen Kåre Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg mener det har vært snakk om dette før på forumet. Er ikke helt sikker, men du kan prøve å søke litt rundt her. Du finner sikkert noe.. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=29860&forum=25 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=24104&forum=61 Disse linkene omhandler Europe online!! Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 SkyBooster er sån .. du kjøre unicast og kan faktisk "surfe" med eol .. d.v.s du sitte på med isdn og mottar via eol med opptil 768 kbit, men du må betale minutt pris på det og .. og det er en del .. dårlig alternativ spør du meg men .. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 21:45, CdBuRnR skrev:SkyBooster er sån .. du kjøre unicast og kan faktisk "surfe" med eol .. d.v.s du sitte på med isdn og mottar via eol med opptil 768 kbit, men du må betale minutt pris på det og .. og det er en del .. dårlig alternativ spør du meg men .. Litt feil her... Du har framleis tilgang til EOL sitt 2 mb/s nedlastingsopplegg, men ved hjelp av Skybooster'en har du også mulighet for opplasting (sending av data) med hastigheiter på 768 kb/s. Prisen er dog litt stiv: 10 timar med 768 kb/s upload til 24,90 euro pr mnd eller 20 timar til 39,90 euro pr mnd. Utover desse tidene kan du altså kjøpe tid til 0,039 euro pr minutt. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ehm nei! Du får ikkje sendt med 768 kb/s! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Nei nei... det måtte vel verre for godt til å vere sant. Er i allefall glad at eg er ute av heile driten, sløste vekk ein månad på å få det til å virke i det heile tatt. No ser det ut som om det er andre alternativ rundt hjørnet her som er betre å satse på. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Nja... dei har starta med noke nytt no. Only PRO can push... eller så har du berre 700 mb vis du er åleine. Men ein vil få ned ein del bra stuff med 700 / 2 gb * 200 stk.. ( veit ikkje kor mange som er med eller kor mange giga dei har til rådigheit no, men det er ein del!) Har foresten fått meg nytt dvb kort som virkar litt bedre! Det er SkyStar 2 det og men det virkar bedre. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Nja... dei har starta med noke nytt no. Only PRO can push... eller så har du berre 700 mb vis du er åleine. Syns dette nye systemet er bedre en det gamle. Men ein vil få ned ein del bra stuff med 700 / 2 gb * 200 stk.. ( veit ikkje kor mange som er med eller kor mange giga dei har til rådigheit no, men det er ein del!) Det er vel rundt 500 stk. nå tenker jeg inkl. meg. Gjennomsnitt nedlasting pr. døgn er ca 15gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå