Geir Frode Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei Jeg og en kollega holder på å starte en liten nettbutikk på hobby basis. Håper det blir litt mer en enn hobby på sikt. Hadde vært artig med tilbakemeldinger på hva dere synes om siden. Det er ennå litt "pynting" som gjenstår, men ikke så mye. MinneBrikker.comMinneBrikker.com Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Var det ingen som likte sidene våre???? snufs... Trenger litt kritik/ros blir jo blind når vi jobber med sidene. Snakkes Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post.(...) Om vi svarer eller ikke, er helt opp til oss, og behøver ikke bety at vi ikke likte siden. Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Hei Dette var jeg ikke klar over, sorry. Trodde ikke det var så streng. Tar selvkritikk. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tja, førsteinntrykket er at denne siden er litt kjedelig, samtidig finner man ikke helt ut hvor man skal plassere blikket, ettersom det er flere forskjellige ruter. Banneren kunne gjort noe mer ut av, og det grumsete bildet til høyre burdte enten gjøres bedre eller fjernes. Fargene er litt...hm, hva skal jeg si..grelle? Litt tekst av menyen stikker utenfor boksen den er i, dessuten flytter teksten seg nedover når man flytter musa over menyen. Men ellers bra Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Hei Takk for det, er enig med deg. Teksten i menyen flyter ut i Opera men ikke i IE ser det ut som. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Den er nok litt for kjedelig. Jeg ville ikke kjøpt fra den butikken. Et godt råd fra meg: Hvis du først skal starte en nettbutikk ta kontakt med et firma som lager nettbutikk løsninger. PS! Mange design-firma lager råtne sider. Eller du kan prøve å laste ned et gratis system. Søk etter: shopping + cart + system Endret 21. september 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 bildene på hver sin side av headeren var det dårlig kvalitet på. det bør du fikse. dessuten var det vanskelig å se hva det er bilde av. -det samme gjelder reklamebildene i venstre kolonne. "leveringsbetingelser" passet likom bare akkuratt inn i menyen og det så litt rart ut, hva med å forkorte det til "betingelser"? å ha en teller nederst på siden mener jeg ser litt for uprofft ut for en nettbutikk. det passer liksom bedre på en hjemmeside. fargene var ikke så veldig pene. spesielt ikke den rosa som er på tilbudene. (NÅ KUN 499,-). fargene hadde muligens passet bedre til en sminke-web-shop men ikke dette. kjøpemenyen ble plutselig grå? hva med å ha den i noen farger som passet bedre? "popup-mouseover-boksene" som kom opp når man dro pekeren over produktene var bra! når man går å kikker i handlekurven ble alt veldig rotete! blå skrift så ikke særlig bra ut. ...Det mener hvertfall jeg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 egentlig grei nok, men som flodhest nevnte er det vannskelig å feste blikket når det er så mange bokser. Et godt tips er å lage siden mer sammenhengende og headeren like bred som resten. lykke til! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 litt for kjedelig og litt sånn typisk enkelt design på en nettbutikk. husk at hvis siden er proff virker dere også som mere særiøse selgere! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Minnebrikker er et sammensatt ord. Derfor blir det feil å skrive MinneBrikker, jeg leser det da som minne brikker *frys ninger av grusom ord deling* - Kjipe farger. Den brun-beige-oransje-fargen er fæl >_< - Hvorfor ikke .no? .com på norske webshopper gir meg et litt useriøst preg - Tables-suppe, ikke-valid HTML, funker ikke uten javascript, lite effektiv bruk av CSS, mao. kodemessig er denne siden et trist kapittel - De logoene på høyresiden hadde veldig "jaggy" kanter - De to bildene på hver side av headeren bar preg av en ekstremt dårlig HTML-resizing Konklusjon: Ikke forvent noen ordre fra meg, for å si det sånn! Lenke til kommentar
loff209 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Logoen er grotesk. Slagordet er verdiløst. Alt av bilder er hakkete og gir meg angst. Formene du bruker er greie, men skyggene er kan du ta vekk. Kan virke som du er fargeblind, men hvis du konsulterer kollegaen din kan dere sikkert finne frem til noe mer sexy ved hjelp av colormatch. klem fra loff209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå