EspenDL Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Hei! En i klassen og meg skal arrangere et LAN-Party i Stavanger området etter høstferien. Har skaffet oss et lokale Åpent for alle! Da må vi selfølgelig lage en webside til LAN-et. Jeg har såvidt begynt på en header: link Lurte på om dere hadde noen tips. Bør jeg velge en annen font i "logoen", eller er den fin som den er. Jeg tenkte å finne et fint bilde av battlefield til headeren. Vi spiller mye spill, men ikke bare. Noen tips generelt? PS! Headeren er veldig tom og beta som dere ser. Ikke begynn å kritiser EDIT: Mulig jeg skal fyre inn noe "svosjing" som jeg liker å kalle det. EDIT2: Tenker å ha menyen rett under headeren og en submenu på høyre side (poll, Dato, sponsor osv) Endret 21. september 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ser bra ut til og bli bra det der si i fra når du har ett litt mere ferdig design på gang.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Veldig fin denne Nei, jeg syntes du bare bør beholde den fonten du har jeg Men hold oss oppdatert med siden da, si ifra når du har startet på design og sånt no Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Ja, det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det et kors i headeren? I så fall kan det virke litt rart iom at korset ikke bare brukes rundt døden, men også i kristendommen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det et kors i headeren? I så fall kan det virke litt rart iom at korset ikke bare brukes rundt døden, men også i kristendommen Hmm, ser ikke noe kors jeg Veldig fin den headeren, men det var litt rart med de strekene i panna på den fyren, kanskje? Eller ikke? Ellers, så syns jeg den var veldig fin Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Nå vet ikke jeg om du bor i Rogaland kommune, men det "korset" er kommunevåpenet til Rogalandkommune. Endret 21. september 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det bare meg som synes en header er litt lite å gi tilbakemelding på? Kan du ikke lage hele siden før du poster den? Forøvrig synes jeg den var fin, men at du burde ta bort www og kjøre all-lowercaps (småbokstaver) øverst til venstre. Ble også litt tomt utover på venstresida. Tror også det er en idé å bestille et "skikkelig" domene, com/net/org/etc, da tk til tider er svært trege. Iallfall hvis dere har en viss størrelse på lanene. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Er det bare meg som synes en header er litt lite å gi tilbakemelding på? Kan du ikke lage hele siden før du poster den? Forøvrig synes jeg den var fin, men at du burde ta bort www og kjøre all-lowercaps (småbokstaver) øverst til venstre. Ble også litt tomt utover på venstresida. Hei! Jeg var egentlig ute etter tips til fontvalg, farger osv... Bør jeg ta vekk www.adressen.net. Hvorfor? edit: Hvis du mener bare www så er jeg med Endret 21. september 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Mener bare "www", med mindre "www." er nødvendig for å komme inn på den rette siden. Det er vel et spørsmål om serverkonfigurering. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det bare meg som synes en header er litt lite å gi tilbakemelding på? Kan du ikke lage hele siden før du poster den? Nei, jeg er også litt enig i det.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nå vet ikke jeg om du bor i Rogaland kommune, men det "korset" er kommunevåpenet til Rogalandkommune. Hihi, ok da.. ellers kunne det jo ha blitt oppfattet litt rart.. :!: Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) DELETED! Endret 22. september 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg syns den ble litt tom, men absolutt et godt utganspunkt. Ta å skriv den URLen øverst til venstre i lowercase, og om dere kjøper et .net/org/com domene er det veldig mye lettere å se på dere som seriøse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå