Gå til innhold

Ny side: RogaLAN, trenger litt tips!

Anbefalte innlegg

Hei!

En i klassen og meg skal arrangere et LAN-Party i Stavanger området etter høstferien. Har skaffet oss et lokale :) Åpent for alle!

Da må vi selfølgelig lage en webside til LAN-et. Jeg har såvidt begynt på en header:

link

Lurte på om dere hadde noen tips. Bør jeg velge en annen font i "logoen", eller er den fin som den er. Jeg tenkte å finne et fint bilde av battlefield til headeren. Vi spiller mye spill, men ikke bare. Noen tips generelt?

PS! Headeren er veldig tom og beta som dere ser. Ikke begynn å kritiser :D

EDIT: Mulig jeg skal fyre inn noe "svosjing" som jeg liker å kalle det.

EDIT2: Tenker å ha menyen rett under headeren og en submenu på høyre side (poll, Dato, sponsor osv)

Endret av EspenDL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det et kors i headeren? I så fall kan det virke litt rart iom at korset ikke bare brukes rundt døden, men også i kristendommen :roll:

Hmm, ser ikke noe kors jeg :shrug:

Veldig fin den headeren, men det var litt rart med de strekene i panna på den fyren, kanskje? Eller ikke?

Ellers, så syns jeg den var veldig fin :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes en header er litt lite å gi tilbakemelding på? Kan du ikke lage hele siden før du poster den?

Forøvrig synes jeg den var fin, men at du burde ta bort www og kjøre all-lowercaps (småbokstaver) øverst til venstre. Ble også litt tomt utover på venstresida.

Tror også det er en idé å bestille et "skikkelig" domene, com/net/org/etc, da tk til tider er svært trege. Iallfall hvis dere har en viss størrelse på lanene.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som synes en header er litt lite å gi tilbakemelding på? Kan du ikke lage hele siden før du poster den?

Forøvrig synes jeg den var fin, men at du burde ta bort www og kjøre all-lowercaps (småbokstaver) øverst til venstre. Ble også litt tomt utover på venstresida.

Hei!

Jeg var egentlig ute etter tips til fontvalg, farger osv...

Bør jeg ta vekk www.adressen.net. Hvorfor?

edit: Hvis du mener bare www så er jeg med :thumbup:

Endret av EspenDL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...