Sir_cruz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Det er en bonus disk med Ocerina of time og det helt nye masters quest som er likt Ocerina of time men alle tempela er anderledes Hvor får man tak i dette a? Skal kjøpe GC på elkjøp, men etter å ha sjekket på websiden ser det ikke ut som om de har ltd edition av Zelda: WV. Ellers noen som vet om et bra sted å bestille GC spill på nett, hvor man kan betale med regning hjem i posten? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13596753 her du må nok kjøpe brukt CMOTDibbler : bare sa lista mi jeg + at par andre jeg liker må si at jeg ikke liker de spillene selv, liker noen av de men ikke de 3 du nettopp nevnte Endret 22. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Crisko Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Registrerte meg på QXL å la in bud på både WV ltd edition og den collectors discen. Huffameien, penger forsvinner fort Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Registrerte meg på QXL å la in bud på både WV ltd edition og den collectors discen. Huffameien, penger forsvinner fort Det er verdt det, tro meg! De spilla er vel ca. best. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Registrerte meg på QXL å la in bud på både WV ltd edition og den collectors discen. Huffameien, penger forsvinner fort Det er verdt det, tro meg! De spilla er vel ca. best. ja det er verdt det, de er ikke så dyre da . i allefall ikke det jeg linka til *var dyrt Lenke til kommentar
Crisko Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 ja det er verdt det, de er ikke så dyre da . i allefall ikke det jeg linka til *var dyrt Fant et enda billigere jeg Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er flott , limited edition eier ass Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Metroid Prime, Zelda : TWW, Mario Kart : DD! og Super Mario Sunshine er alle måhaspill! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Metroid Prime, Zelda : TWW, Mario Kart : DD! og Super Mario Sunshine er alle måhaspill! Oi, min aller første dobbeltpost Dumme refresh Endret 23. september 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Metroid Prime, Zelda : TWW, Mario Kart : DD! og Super Mario Sunshine er alle måhaspill! Oi, min aller første dobbeltpost Dumme refresh sånnt skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå