Crisko Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har litt ekstra penger på konto nå, så tenkte det var på tide å få kjøpt meg en gamecube, har egentlig ikke hørt så mye om spill til GC, så hvis noen kan komme med noen anbefalinger hadde det vært flott. Liker egentlig det meste, men action og rollespill er nok det jeg liker aller best. Tenkte jeg skulle skaffe meg i allefall 2 spill. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har litt ekstra penger på konto nå, så tenkte det var på tide å få kjøpt meg en gamecube, har egentlig ikke hørt så mye om spill til GC, så hvis noen kan komme med noen anbefalinger hadde det vært flott. Liker egentlig det meste, men action og rollespill er nok det jeg liker aller best. Tenkte jeg skulle skaffe meg i allefall 2 spill. Zelda og Super smash brother Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Eternal Darkness, Metroid Prime, Super Monkey Ball, WarioWare, Inc, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Mario Kart: Double Dash, F-Zero GX, Super Mario Sunshine og Viewtiful Joe, for å nevne noen. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 MGS: TTS! (Metal Gear Solid: The Twin Snakes for oss dødelige) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Sier meg enig med oerhört, og anbefaler Mario Kart: Double Dash som jeg alltid gjør Lenke til kommentar
Crisko Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 hmm.. mange som anbefaler Zelda her, blir nok i allefall den da. Får kikke litt på noen annmeldelser av de andre Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Anbefaler Skies of Arcadia Legends (RPG) Mange av de spillene over finnes som platinum eller hva det nå heter, du vet sånn billig versjon Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Rogue squadron 2, Pikmin, Soul Calibur 2, Resident Evil, Starfox adventures, 1080 avalanche er ikke nevnt enda (så digger jeg Luigis mansion som sikkert koster 100 spenn nå) Så hvis du liker golf spill er Mario golf: Toadstool tour å anbefale Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Wario Ware Inc. og Mario Party-serien er glimrende om du går for fire håndkontrollere og liker å invitere over litt venner og bekjente. Ellers er Viewtiful Joe et veldig undervurdert spill, som ikke koster mange pengene på Play.com om dagen. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Wario Ware er ufattelig moro og avhengighetsskapende. Ellers kan jeg kaste meg på og annbefale F-Zero(Sinnsykt bra og vanskelig), Eternal Darkness(Hvis du liker litt sær horror), Zelda(Selvfølgelig), Super Monkey Ball 1&2(Et must!), Viewtiful Joe(Skikkelig fresh og vanskelig), Metroid Prime(Klassiker), og 1080 Avalanche(Et av mine yndlingspill i år\fjor, selvom det er kort er det gøy å slå rekordene sine). Egentlig er alle spillene nevnt her i tråden ganske så sabla bra på sin måte. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 1. ZELDA WW Limited edition (Må ha limited edition ) 2.Super smash bors. melee 3.The sims (veldig artig på gamecube, i alle fall med 2 ) 4.Time splitters 2 5.Mario party 4 (Har ikke prøvd 5 ern) 6.Die hard : vandetta (Det er litt tøfft) 7.Lost kingdoms (Først kjedelig, så morro. også kansje litt kjedeligere igjen) 8.Super mario sunshine 9. Spyro 10.Shrek 11.Tony hawk's proskater 4 12.Tony hawk Underground 13.NFSU 14.sonic heros 15.crash bandicoot 16.Lugis mansion 17.pokèmon colosseum (ble skuffa ) i forhold til Pokèmon stadium til N64 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Zelda TTW og Metroid Prime er god knall. Lenke til kommentar
Crisko Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 1. ZELDA WW Limited edition (Må ha limited edition ) Hva er så spes med ltd edition? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 1. ZELDA WW Limited edition (Må ha limited edition ) Hva er så spes med ltd edition? Skulle kansje ha sakt det Det er en bonus disk med Ocerina of time og det helt nye masters quest som er likt Ocerina of time men alle tempela er anderledes Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sitter å spiller Super Mario Sunshine, Zelda: WW og Super Monkey Ball 2 nå jeg. Disse spillene alene er verdt kjøpet av GC synes jeg. Kjøpte nettopp Wario Wares Inc og Metroid Prime i helga, så jeg tror jeg har mange timer glede forran meg. Lenke til kommentar
Crisko Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Det er en bonus disk med Ocerina of time og det helt nye masters quest som er likt Ocerina of time men alle tempela er anderledes Hvor får man tak i dette a? Skal kjøpe GC på elkjøp, men etter å ha sjekket på websiden ser det ikke ut som om de har ltd edition av Zelda: WV. Ellers noen som vet om et bra sted å bestille GC spill på nett, hvor man kan betale med regning hjem i posten? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det er en bonus disk med Ocerina of time og det helt nye masters quest som er likt Ocerina of time men alle tempela er anderledes Hvor får man tak i dette a? Skal kjøpe GC på elkjøp, men etter å ha sjekket på websiden ser det ikke ut som om de har ltd edition av Zelda: WV. Ellers noen som vet om et bra sted å bestille GC spill på nett, hvor man kan betale med regning hjem i posten? Når jeg kjøpe gamecube i august så sto det ikke på web-siden at zelda bonus disk var inkludert, men jeg dro for å undersøke. Og jammen meg når jeg spurte var det det. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det er en bonus disk med Ocerina of time og det helt nye masters quest som er likt Ocerina of time men alle tempela er anderledes Hvor får man tak i dette a? Skal kjøpe GC på elkjøp, men etter å ha sjekket på websiden ser det ikke ut som om de har ltd edition av Zelda: WV. Ellers noen som vet om et bra sted å bestille GC spill på nett, hvor man kan betale med regning hjem i posten? Den finnes desverre ikke lengere (Er jeg ganske sikker på) Kjøpte den med en eneste gang det kom skal ta og søke litt...... Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Er uenig med deler av lista til Chris_p4_2.8@800. Shrek? Crash? Spyro? Naj. Alle disse spillene har fått røten score av samtlige magasiner og sider. Min liste: Zelda teh Windwaker Metroid Prime Metal Gear Solid Soul Calibur 2 TimeSplitters 2 F-Zero GX Viewtiful Joe Super Smash hvis du har venner ;P Second Sight Burnout 2 Resident Evil (REmake) Pikmin 2 Edit: Liten skriveleif Endret 22. september 2004 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Zelda The Windwaker er bare et "må ha" spill til GC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå