WingDude Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Prøver å kopiere noen mpeg og avi filmer fra en dvd-plate jeg har brent, over på hardiscen, da får jeg denne meldingen. "Feil ved kopiering, sirkulerende overflødighetskontroll, CRC" Noen som har en ide hva problemet er ? Har forøvrig Win Xp Pro. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det er sånt som skjer av og til. Derfor er det ikke så lurt å bruke de billigste platene. Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Ok, så plata er problemet. Bare å kaste denne da ? F**n så kjipt Lenke til kommentar
02runner Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det er sånt som skjer av og til. Derfor er det ikke så lurt å bruke de billigste platene. Tja...Jeg får akkurat samme feilmeldingen når jeg forsøker å flytte en filmfil lastet ned fra nettet fra en katalog til en annen. Jeg regner med at det betyr at data i filen er korrupt. Det går an å starte filmen, men jeg har ikke sett hele. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) DOBBELPOST Endret 27. september 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det skjer også ofte vis du driver med andre ting mens du brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå