-Teddy- Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Dette er sikkert et 100% idiotiskt spørsmål, men jeg fyrer av: Kan jeg overklokke mitt "Radeon 9200 Atlantis 128MB" PCi kort? Jeg vet at kortet er skikkelig men jeg trenger ikke på dette tidspunktet et nytt kort. Kortet jeg har kjører alle spill jeg har bra, men det må nok byttes ut om noen måneder, i mellom tiden lurer jeg på om jeg kan presse det litt ekstra? Vet det er PCi og greier og greier, men allikevel.... Endret 21. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det kan vel overklokkes som alle andre kort. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Er det noen som kan si hvordan jeg kan overklokke det? Eller bare hjelpe meg litt på vei? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ATI tool Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Hmmm.... Versjon 0.0.22.? Virker som en veldig tidlig versjon, sikkert masse masse bugs... Kan prøve den om jeg blir skikkelig desperat Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg hadde fått installert den heller, kan ikke noe om CORE osv... Vet ikke hvor mye jeg kan stille på før jeg ødelegger noe Og kortet mitt er vifteløst, bare noen kjøleribber, så vet ikke om det blr overopphetet heller... Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Heihei. Hadde (har et eller annet sted) et 9200 Atlantis 64 mb.. Også med passiv kjøling, det kortet er et av de dårligste klokkerne jeg har vært borti.. Presser man gpu bittelitt, og da mener jeg et par mhz så blir det artifacts deluxe... Kan selvsagt bare være mitt kort, menmen. Tenkte jeg skulle gi beskjed. Anyway, lykke til! Edit: power strip er et rimelig selvfoklarende program å bruke.. Søk litt i google.. Endret 22. september 2004 av VeritaMortem Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Takk for advarselen! Får se hva jeg gjør, jeg har iallefall et prog nå da Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jepp, er jo bare å forsøke seg litt frem, evt. ta av kjøleribben og smøre på litt gode gamle as5 eller noe, kansje lage til en eller annen vifte som blåser direkte på kjøleren? Mulighetene er mange, skal mye til før noe går skikkelig galt. Igjen lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå