Gabriel Shear Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Lyden er av og til veldig lav... Har alle instillinger stillt på fullt, men likevel er det så vidt det er noe lyd med eller uten headset.... Hva er galt? Noen som har samme erfaring? Har forresten ikke fått til hurtigtast knappene helt oppe med skjermen (next/previous, play, stop og power) ... De andre hurtigtastene fikset jeg med launchmanager... er det et program for de andre tastene også? Endret 21. september 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
raatass Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har du prøvd å justere på volumknappen? Det er mange som har blitt lurt av den fikk jeg beskjed om da jeg kjøpte min maskin. Angående de hurtigknappene oppe ved skjermen, så virker disse kun når maskina er slått av. Disse knappene er til for å spille av lyd cd uten å slå på maskina... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 fett det med hurtigknappene da Men ja, jeg har alle instillinger på MAX... :\ noen som har peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er du heeeeelt sikker på at du har stilt på volum hjulet på siden av maskinen? Bare dobbeltsjekker siden du ikke har nevnt det hjulet. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Aaaahaaa... viste vel ikke om hjulet jeg Takk skal du ha Blurpy =) Lenke til kommentar
whoi Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Bare hyggelig det Jeg tror raatass mente det samme hjulet når han snakka om volumknappen som mange har blitt lurt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå