Sjøbanan Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 SP2 er nå ute på norsk, fikk starta innstalsjonen nå nettopp Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Den ble lagt ut den 13.sept og det er over en uke siden. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Har ikke fått den updaten før nå jeg Hmm utdriting der alså Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har ikke fått den updaten før nå jeg Hmm utdriting der alså Den kom ikke på windoes update før i dag. Den versjonen som har ligget ute en uke er beregnet for nettverk Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har ikke fått den updaten før nå jeg Hmm utdriting der alså Den kom ikke på windoes update før i dag. Den versjonen som har ligget ute en uke er beregnet for nettverk yapp, det er riktig ! hva vis man insallerer den som er for nettverk på en vanelig pc? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det blir det samme, men du må kanskje laste ned unødvendig mye. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) hva vis man insallerer den som er for nettverk på en vanelig pc? Det går greit, det, og den versjonen kan brennes på CD etc. Endret 22. september 2004 av Gimper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå