Texas Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei. Er på utkikk etter bærbar og har lett overalt på nettet. Etter mye surfing ramla jeg over denne maskina http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3602 Har lite peiling på maskiner så jeg trenger litt hjelp. Kan noen si meg hvor stor oppløsning det er på skjermen og om at den er brukbar. Er av typen SXGA. Ser jo at det er maaange som har bestilt denne maskina på forumet så det må jo være en del lykkelige eiere som har fått testa ut maskina. Trenger litt info. Må ha meg bærbar snart Lenke til kommentar
taulen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 1400 * 1050 er oppløsninga, og den skjermen skal vere bra ja. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei Texas, jeg er ihvertfall kjempefornøyd med maskina, den har maks oppløsning 1400 X 1050. Har ennå ikke funnet noe negativt med den, men mye positivt! Benchmark Score's: 3DMARK01: 10505 3DMARK03: 2880 Lenke til kommentar
Texas Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Takk for raske svar. Da blir det handel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå