Gå til innhold

Kritikk av fisk

Anbefalte innlegg

Dette er altså en CS klanside, bare så det er sagt (så orginalt!)

Syns den fikk litt "template-look", litt kjedelig å firkantet, men jeg vet ikke helt... det er derfor jeg trenger deres hjelp! Vil ha kritikk på design, farger og utforming, ikke typografi for det kommer senere (dessuten er det photoshoptekst som enten blir veldig tåkete eller veldig hakkete). Siden er ikke laget for å tiltrekke mange besøkende, det er mer som et hobbyprosjekt, bare for å ha et nettsted.

Gjerne litt konstruktiv kritikk, hva jeg kan gjøre bedre, ikke bare klager ;)

Fisk

Vær litt snill, dette er min første fisk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Du forventer vel ikke at noen skal lese noe av det som står der? :p

- Hvilken font er det du bruker? Med mindre du vil bygge opp siden utelukkende av bilder foreslår jeg at du bruker en standardfont

- Ellers var det helt greit. Ingenting å skrive hjem om, men så lenge du tilrettelegger for lesing gjør den jobben - men ikke noe mer..

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Jeg sa at jeg ikke ville ha kritikk på typografi, for jeg vet teksten ser fæl ut nå. Det blir selvfølgelig klarere tekst, mindre padding osv. når jeg skriver det inn som kode, og ikke i photoshop. Photoshop har en tendens til å gjøre teksten ganske tåkete. Det er forresten standard arial.

Edit: Vurdere litt mer padding på resten av siden også :p

Endret av g0mpen
Lenke til kommentar

Tror lokaltog mente mer padding, ikke mindre.

Hva med å prøve en lys gråfarge e.l. på teksten i stedet for blå?

Min mening er at en annen kantlinjefarge på overskriftene enn svart ville gjort seg.

Likte fargene ellers.

Skal siden være så liten, eller fyller den skjermen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...