02runner Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Noen som har vært borti lignende problem? Jeg hadde lastet ned div. MP3 og skulle spille av en da jeg fikk en feilmelding om at det var noe feil med lydkortdriveren min. Hmmm....div. windowslyder funket fint, men fikk ikke spilt av noen sanger. Jeg tenkte at...vel, vel la oss prøve en restart først. Det skulle jeg ikke gjort. Når jeg startet opp maskinen igjen skjer det relativt lite. Strømmen kommer på...det er liv i harddisken og CD-rom'en...men intet bilde og intet pip fra BIOS'en. Kan det være et virus som har f*cket opp bios'en min eller kan det være hovedkortet mitt som har tatt kvelden? Kan det være nok å ta ut batteriet og nullstille BIOS'en? Forslag mottas med takk. Hovedkortet er forresten et ABIT NF7 V.2.0 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Plukk ut alt som kan plukkes ut, inkludert memory. Og resett BIOS. Så kan du sjekke om det er noe lyd fra POST, og i såfall sette det sammen igjen bit for bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå