Edstro Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tror dete kan være feil forum og spøre dete spørsmålet på men eg prøver! Noen så har forslag til et godt og enkelt økonomi programm? Der du kan legge inn bestilinger og andre ting... Noen forslag???? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Ingen så vett? Lenke til kommentar
roar1961 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg bruker BRAVO Pro, du kan sjekke info på http://www.emmaedb.no Er i alle fall fornøyd med det, og har det aller meste man trenger... Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg bruker Mamut Totaløkonomi Pluss. Her har du flere muligheter, men du spesifisere dårlig hva du skal gjøre. Økonomi er et vidt begrep, så vist du kunne spesifisert noe mer hva du vil programmet skal gjøre hadde det vært greit. Er det for å sette opp din egen privat økonomi eller bedrift/foretak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå