Wobokel Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg skal ha oppvarmingen i gymmen på skolen (går i 10. klasse) og trenge forslag til hva jeg kan finne på? Det kan være alt fra tikken til armhevinger. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jogge i hallen i noen minutter ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Løper rundt og rundt mens du står i midten og roper ut forskjellige "kommandoer": -Høye kneløft (1-1,5 runde) -Sparke seg selv i baken (1-1,5 runde) -Legge seg ned på rygg og reise seg opp igjen med en gang og løpe videre (5 raske rep.) -*samme som over, men på magen* (5 raske rep) -Løpe fort (men ikke spurt) noen runder -Spurte kortere intervaller som f.eks en halv runde (5 repetisjoner) Etterpå løpingen er ferdig: -2x10 armhevinger (på tær eller knær er valgfritt) -2x15 situps -2x10 spensthopp -RISTE GOD LØS, gjerne hoppe og sprette litt lett Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hva med leker som sisten og sånt? det hadde vi hele ungdomskolen.. det ble noe helt annet på vidregående :S Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 hva med leker som sisten og sånt? kunne trenge noen forslag som det. forklar også hvordan lekene fungere for det er litt lengesiden sist jeg holdt på med sånt. Takk for alle svar (fortid og fremtid) Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hva med leker som sisten og sånt? kunne trenge noen forslag som det. forklar også hvordan lekene fungere for det er litt lengesiden sist jeg holdt på med sånt. Takk for alle svar (fortid og fremtid) det er en som har den og skal prøve å ta de andre. når han som har den har tatt en så er det den som ble tatt som har den. og sånn går det videre. -- eller nappe haler.. alle får en "hale" som de henger bak på buksa også skal alle prøve å samle så mange som mulig og samtidlig beholde sin egen.. finnes vel masse andre ting å. Lenke til kommentar
lillasse Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 det eneste du må gjøre hvis du skal oppvarme er å bevege armen i den øvelsen du skal gjøre før du begynner med vektene, det er for å få mer blodgjennomstrømmelse slik at du klarer å yte mer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tror neppe det er vektløfting de skal bedrive i 10.-klassegymmen. Støtter endrebjorsviks forslag, det der får pusten godt i gang. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Sirkeltrening! En post med pushups, en med situps, en med crunch, en med å sitte inntill veggen hvis du skjønner hva jeg mener, en med hoppetau osv osv osv. Funker som bare det! Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg tror trådstarer er ferdig med den gymtimen nå jeg Endret 8. januar 2007 av Tommy T Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nei, jøss.. tror du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå