2004 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det noen som vil gi kritikk på denne siden: link Kommenter gjerne hva dere synes om side. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tables til layout!? Manglende DOCTYPE og Content-Type? Jeg har talt. Lenke til kommentar
2004 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Siden er ikke ferdig. Håper på tilbakemelding om hvordan layouten er. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Siden er ikke ferdig.Håper på tilbakemelding om hvordan layouten er. (kode)layouten suger balle, den er jo bygd opp av tabeller! Visuelt er den rotete og ulogisk. Grelle farger og shabby grafikk. Sorry, men sånn er det. www.htmldog.com www.w3schools.com - Les og lær. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Personlig synes jeg det ble litt rotet... - bakgrundsbildet drar for mye av oppmerksomheten - fargevalget - fontene på overskriftene + header bildet, kanskje litt mye tekst i header?? + logo, litt "vanlig" kanskje, teksten var ikke helt perfekt, men logoen i seg slev var brukbar totalt: det mangler litt for at JEG synes siden skal pressentere en tjeneste jeg skal kjøpe. men med litt overhaling kan dette bli bra!!! Endret 21. september 2004 av danweb.cjb.net Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Brukbar layout.. Oversiktlig og grei, men herreminhatt så uoriginalt. Føler at halvparten av verdens webhotell-tilbydere bruker mer eller mindre nøyaktig samme layout Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei, Behagelige farger, et passende design og oversiktelig og fint. Synes faktisk dette var veldig bra jeg. Overskriftene kan til fordel gjøres enda mørkere, de ble litt "blasse" slik som de er nå. Vil absolutt anbefale deg å fjerne borderen i fra topp og bunn, eller lage litt margin fra kanten av viewport i topp og bunn. Knappene "sign up" gled kanskje litt for mye inn i bakgrunnen de ligger på, og mistet dermed litt av "Knappe-preget" om du skjønner. Snæxen logo. Kodebiten er allerede litt hovent nevnt av andre her, jeg synes det går an å si slikt på en litt penere måte, men det er nå meg da. Søk litt rundt på forumet her etter "divs vs tables", så finner du masse interessant lesestoff. Sjekk også ut lenkene gitt til deg. Stå på! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Bakgrunnen var grusom, bruk heller hvit eller èn farge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå