Gå til innhold

partisjonen min ble borte!

bhines

Anbefalte innlegg

jeg brukte partition magic 7 til å flytte litt på ubrukt plass. maskinen hang seg, så jeg måtte restarte. så var pluteslig hele E: med ufattelig mye stæsj som jeg bare må ha helt borte :cry: i partition magic var den oppført som PqRP, men eneste valget jeg har der er å slette den, og det vil j ikke :no: fant heller ikke no på supporsiden dems.

kan noen plz hjelpe?

mvh

bård

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte du Partitionmagic i DOS eller Windows? DOS er nok mest stabilt.

Jeg har aldri opplevd at det har hengt seg, men det kan ofte stå på stedet hvil og "tenke" i lange stunder!

Din eneste utvei slik jeg ser det er å skaffe deg et av mange "undelete" programmer, og få det til å scanne disken og se om det kan "recovere" partisjonen din.

Men muligheten er tilstede for at programmet ble avbrutt midt i flyttingen av data, FØR de nye parameterne som beskriver partisjonen ble skrevet inn. Da vet jeg ikke...

Powerquest ber jo alle som bruker Partitionmagic om å ALLTID ta backup før en slik operasjon på disken.

Lenke til kommentar
kjørte du fat eller ntfs?

Prøv getdataback for ntfs eller getdataback for fat så redder du det meste

flott. det funka, men kan ikke kopiere filene den fant. da må jeg kjøpe programmet som kosta 70$ el.no :( men jeg lagde en image, men noen som vet hvordan kan få filene ut derfra igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...