Gå til innhold

Mus til spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var det jeg trodde ja, så jeg har lyst til å kjøpe Razer Boomslang itillegg slik at jeg kan bruke den på spill, men jeg finner den ikke hverken på komplett,itbutikken, eller på Hardware.no's prisguide...

Er det virkelig ingen som selger den?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-08 18:52, welle skrev:

Musen er elendig å spille med..

du har latency mellom musen og motakeren.

Men musen er utroli bra til alt annet.

Har du BRUKT musa slik at du har erfaring med den, eller har du bare lest eller hørt at den har latency?

Jeg har hørt foskjellige ting. Noen sier at den er ubrukelig til spill, mens andre sier at det ikke er noe merkbart.

Ellers så er Razer Bommslang 2000 et helvette å bruke til du har blitt vant med den.

Det er ikke noe vits å betale 500kr ekstra for at en kan forandre sensitiviteten midt i spillet. Når en er vant med en bestemt sensitivitet, så blir man drittdårlig hvis man forandrer den.

Lenke til kommentar

Jeg har den nye Microsoft Intellimouse Explorer 3.0

Det er den beste musen jeg noen sinne har hatt.

Den tar 6000 bilder av underlaget i sekundet. Den er veldig rask, komfortabel og presis. Du får den på http://www.komplett.no for ca. 500 kroner. Du kommer IKKE til å angre hvis du kjøper denne musa. Bare pass på å ikke kjøpe den tråløse Exloreren. Den har litt "lagg" som gjør den litt "ekkel" og spille actionspill med.

Se forresten denne testen. Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 vinner over alle de andre:

http://www.tomshardware.com/consumer/01q4/...1026/index.html

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2001-11-09 16:22 ]

Lenke til kommentar

Jeg har en razer boomslang 2000. Det er den beste musen jeg noensinne har prøvd. Musen beveger seg SÅÅÅÅ flytende i forhold til andre mus, og bu kan bevege den en micromillimeter på skjermen uten problemer. Det er mangen mus som er vanskelig å bevege pittelitt, det blir ofte slik at musen "hopper" litt for langt. Den ruler over alt mener JEG! Den hav veldig høy sens, og den funksjonen at du kan skifte på sensetivityen er velidig kjekk å ha. Men jeg ville kjøpt musen selv om den funskjonen ikke var der. Det tar en uke å bli vant med den. Husk å legge TRE finge oppå musen, og EN på hver side av den. Den er veldig lav, så jeg blir ikke sliten, og ikke får jeg musesyken lenger. Fikk det med lgitech cordless mouseman optical. Jeg har to venner som også har den, og ingen av oss klarer oss i hverken spill eller windows uten den. Jeg ANBEFALER UTROLIG STERKT å kjøpe den, OG en fUnc sUrface 1030 musematte. PERFEKT kombinasjon.

Jeg kan si helt ærlig at jeg synes at boomslang er MYE bedre enn alle andre mus jeg har prøvd. Og jeg har prøvd veldig mangen mus.

Gå inn på http://www.razerzone.com. Der står det noe om at de kommer i salg igjen den 3 desember.

Dessuten kommer musen i en KUL blikkboks med utsjert skumgummi inni. Det samme gjelder fUnc sUrface 1030 musematten.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser at de fleste er skryter av optisk mus. Jeg har hatt endel optiske muser bla. Logitec sin og Microsoft. men problemet med optiske synes jeg da.. er at når du skal ya raske bevegelser (eks. i Counter Strike). klarer ikke musa å følge med. Jeg lurer på om det er noen her som har ei optisk mus som klarer å følge med på raske bevegelser... ? Er kanskje ikke så mange som er kjent med denne bakdelen av optiske muser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH

Vel, ang Razer Boomslang vil jeg si at den er god, men ikke ekstremt bra. Jeg har RB1000. En viktig ting å passe på er musmatta du bruker. I tillegg er den veldig ømfintlig for støv og dritt på rullene. Et tips jeg leste var at man kan erstatte det ene plastikk-hjulet inni med et i aluminium. Kjenner du noen som jobber i et mek. verksted e.l skulle ikke det være noe problem å få dreid til. :smile:

Lenke til kommentar

Alle optiske muser har det problemet at hvis du beveger den veldig fort, så klarer den ikke å følge med. Selv Microsoft har det problemet, men så er det stor forskjell på folk og hvor fort de beveger musa. Problemet er i hver fall løst av Logitech ved å ha to optiske hoder på musa, og den musa er knall esse!

Husk å ha et godt, ensfarget underlag til optiske muser! Musa mi klikker på skriverbordet som er av tre, og har litt mønster i seg.

Lenke til kommentar

Siden det er musdiskusjon på gang [plass for humor her], har jeg et spørsmål:

Noen som har opplevd nokså 'hoppete' respons med MS Intellimouse Explorer (optisk)?

Har byttet mus for lenge siden (RB2000), men dette er noe som irriterte meg grovt i spill som CS og Quake - når jeg flyttet krysshåret sakte (for nøye aim på en stakkars n00b) så hoppet sikte flere pixels for hver liten bevegelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...