SupremeX Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hadde strengt tatt ingen anelse om hvor jeg skulle legge denne, så den blir postet her da.. Saker er den at vi har et prosjekt på skolen som går ut på å lage en avis, og det jeg da lurer på er, hvilke programmer kan man bruke til dette formålet? Hadde vært kjempefint om noen visste dette, jeg blir nødt til å bruke Word 2000 med mindre dere vet noe.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hadde strengt tatt ingen anelse om hvor jeg skulle legge denne, så den blir postet her da.. Saker er den at vi har et prosjekt på skolen som går ut på å lage en avis, og det jeg da lurer på er, hvilke programmer kan man bruke til dette formålet? Hadde vært kjempefint om noen visste dette, jeg blir nødt til å bruke Word 2000 med mindre dere vet noe.. Quark XPress 6! Mulig skolen din ikke har dette programmet, men det brukes av avisredaksjoner Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Publisher. Får det med i de fleste utgaver av office. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå