CAT-scan Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tror jeg skal vente på det før jeg eventuelt skal kjøpe meg ny dunk, men har det kommet noen som helst indikasjoner på en releasedate? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tror jeg skal vente på det før jeg eventuelt skal kjøpe meg ny dunk, men har det kommet noen som helst indikasjoner på en releasedate? Leste en plass(theinq) at det kommer like etter nyttår. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Blæh, er jo lenge til. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det står litt mer detaljer om Nforce chipsettene her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9474 I tråden som følger står det at lanseringsdatoen er Q4 2004, dvs rundt jul. Det står også at hovedkortprodusentene har mottatt de første testeksemplarende. (skrevet 20. august) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Hm.. da er det egentlig ingen vits for meg å spare mer nå... spørsmålet er om jeg skal legge til side de pengene jeg har spart til nå eller om jeg skal kjøpe en haug med DVD'er Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 kjøp en dvd brenner isteden!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 kjøp en dvd brenner isteden!! Hvorfor plages med hauger med plater som flyter rundt, og ikke minst å plages i timesvis med å brenne ut haugen? Kjøp heller en ekstern harddisk. Det gjør alt så mye enklere. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 *fnys* Tror du jeg er et så lavtstående individ så jeg piratkopierer filmer? Det holder jeg meg for god for. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hvis det er meg du sikter til, så er svaret nei. Harddisk er etter min mening uansett den beste måten å lagre filmer på. På samme måte mener jeg at avspilling fra PC til en rå LCD-skjerm, prosjektør eller til nød en vanlig TV er den beste måten å se filmer på. Dessuten kan man vel kjøpe/leie en rekke filmer direkte over nett uten noe postverk og fysisk DVD-plate involvert. Film fra PC er definitivt tingen, og lagring på ekstern harddisk er definitivt den beste og mest fleksible måten å lagre filmene på. Edit: Jeg svarer deg Theo343 på PM siden det er helt utenfor tema. Endret 22. september 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Siemen... Hvilket kort anbefaler du for å få god TV-OUT. For det er jo ingenting verdt hvis man ikke får god kvalitet ut??? Har kviet meg litt på dette. Har en 100Hz 32" 16:9 TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå