Bretleon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Som Topic sier så lurer jeg på hva som er maks Mhz for skjerm i denne maskinen. ikke 60 vel? hvis noen gidder å sjekke så er det fint. ( Og en ting til, siden det er så mye snakk om døde piksler om dagen, hvor stor sjanse er det for at jeg får en maskin som har dette, og hva kan jeg gjøre for å unngå det,? teste den i butikken? ) Bret L Lenke til kommentar
UknowsI Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg vet ikke svaret på spørsmålet, men... 60 Hz er ganske vanlig på bærebare skjermer, men på LCD skjermer flimrer det ikke i det hele tatt siden det er litt latency i cellene eller noe slikt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 CL 56 kan vise 60 Hz Men for all del, dette kan ikke sammelignes med en CRT skjerm på 60 Hz... Lenke til kommentar
Bretleon Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 ok, bra at det ikke flimerer. Siden det gjør en CRT skjerm på 60Mhz. For jeg regner med at skjermen på denne maskien er flimmer-fri og at en ikke for vondt i hue etter kort tids bruk... Men for sikkerhets skyld, kan noen sjekke hva Mhz er på denne maskinen? Bret L Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Får håpe du vil ha en skjem i Hz, Mhz er vel litt å ta i:) Den viser i 60 hz, og den flimerer ikke som ale andre LCD skjermer gjør! Lenke til kommentar
Gega Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Min Cl56 kjører på max 60Mhz og det er totalt flimmerfritt...synes i grunn det er en veldig fin klar og skarp skjerm. Så det er nok max 60Mhz på dennne maskinen. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 En LCD flimerer ikke. Regner med den har 60Hz, men hadde den hatt 10Hz så hadde det alikevel ikke flimret. Og for å pirke litt så er det Hz, ikke MHz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå