all right Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg trenger ett gratis FTP program som jeg kan bruke når jeg skal legge inn filer på home.no. Har dere noen forslag?? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 SmartFTP bruker jeg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det må bli Filezilla! Genialt.. Lenke! Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvordan vil et slikt programm fungere på et LAN? Vil den da sende en beskjed innom internett før den kommer tilbake eller kan man opperere med direkte kontakt? har nemlig problemer med to maskiner som sliter med å prate med verandre på LAN, men som kan pinge Hverandre Lenke til kommentar
all right Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Jeg prøvde FileZilla jeg veldig bra programm! Kan anbefale det til andre. Har prøvd FTP Studio Free før men der fikk jeg ikke til og slette det jeg hadde lagt innpå Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg prøvde FileZilla jeg veldig bra programm!Kan anbefale det til andre. Har prøvd FTP Studio Free før men der fikk jeg ikke til og slette det jeg hadde lagt innpå Hva sa jeg? Og når du først er i gang installerer du like godt Mozilla også! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 explorer.exe fungerer faktisk til enkel ftp-bruk! JEg anbefaler FlashFXP på det sterkeste ! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 WS FTP 95 LE godt, gammelt kongeprogram... Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) WS_FTP er langt i fra et kongeprogram.. selv om jeg brukte det mye før (90-tallet) så er det ugly og old... Anyway.. Filezilla er meget bra, særlig når det er freeware. Sett alt i ett, så synes jeg FlashFXP er det aller beste ftp/fxp programmet.. men det er ikke freeware Edit: Det heter kanskje filezilla, og ikke Filefillz... Edit2: Leif var visst innom.. Endret 27. september 2004 av Joffer Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Et siste er vel cmd.exe sin ftp funksjon Eneste er at jeg i det siste har fått en del feil på filene som jeg har uploadet selvom det er 100% fullført Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Et siste er vel cmd.exe sin ftp funksjon Eneste er at jeg i det siste har fått en del feil på filene som jeg har uploadet selvom det er 100% fullført Det har gjerne med ascii/binary overføring... husk å bytte modus ettersom du laster ned text eller binaries... Lenke til kommentar
chma Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 SmartFTP er HELT konge, har brukt det en stund og harikke funnet noen andre Freeware ftp programmer som funker like bra. Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg er godt fornøyd med WS_ftp Pro 9.0 jeg. Det er jo ikke freeware da, men gjør jobben veldig bra for meg. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 SmartFTP går for å være bra. Selv bruker jeg FlashFXP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå