Elvorn Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 vet ikke om det er riktig å poste det her men. er det noen som vet om et program som gjør mp3 filer tilbake til "vanlige" lydfiler? så slipper jeg å brenne en cd med dårlig kvalitets mp3er... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) http://www.mgshareware.com/frmmain.shtml bruker denne jeg. Endret 21. september 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 men en ting må nevnes her det er at hvis en lydfil er komprimert til mp3 128 kb/ps får du aldri noe bedre lydkvalitet en det... det som er gjort er gjort og du kan aldri få opp lydkvaliteten igjen hvis det er det du prøver på... Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg bruker dBpowerAMP.. Kjempe bra program Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 vet ikke om det er riktig å poste det her men. er det noen som vet om et program som gjør mp3 filer tilbake til "vanlige" lydfiler? så slipper jeg å brenne en cd med dårlig kvalitets mp3er... Dette går ikke ann. Det finnes kanskje programmer som rensker opp litt, men filene blir langt ifra den orginale kvaliteten. Mp3 er et lossy format og når du har lagd en mp3 så gjør du den aldri om til noe annet enn hvis du skal brenne den på en AudioCD. Dette gjør du enklest med iTunes. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 program til å gjøre mp3 filer til cdkvalitet? Du vil aldri få CD kvalitet fra en MP3 fil. Under komprimeringen til MP3 mistet du minst 3/4 deler av dataene i den originale file, disse vil du aldri få tilbake! Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 oki! takk for svar da ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå