Margarus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hei jeg surfet innop psdata for åkikke på vannkjlings sett. så kom jeg over ett sett til litt over 800 kr . er dette helt kompett altså tut å kjør bare montere.. det var jo veldig billig sett så jeg lurte på om jeg brurde investrer i det.. jeg skal ha meg vannkjling på cpu! men lommeboka er slank. hvordan kjøler dette sette å hvordan er det å montere det ? noen som har en test eller non erfaringer med dette sette ? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=299342 på siden står nok alt du trenger å vite Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Henger fortsatt noen att etter forum rotet ja. Flytte til vann og ekstrem? Lenke til kommentar
GermanHunter2 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 det vannkjølingesettet er bvra da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Vannkjøling, ikke luftkjøling. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå