[makeway] Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei jeg lurte på om noen vett hvor det er billigst å kjøpe Creative Zen Touch??? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=18907 Her har du noen plasser . Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det billigste stedet du kan kjøpe den, er faktisk på creative sine egne sider. koster da ca 2300 og ingen porto kostnader heller Lenke til kommentar
willard Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Så den kosta ca. 2180kr der nå! Men slipper man toll da? El. sende de fra Norge? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er jeg faktisk ikke sikker på, men du går jo inn på en "norsk butikk" når du går tiil den norske siden, så regner med at dette ikke kommer i tillegg. Kjøpte ikke min der, så kan desverre ikke svare bastant. men ifølge creative Priser, levering og avgifterAlle priser i Creatives nettbutikk vises uten levering og MVA. Disse avhenger av landet du bestiller fra, og både levering og avgifter legges derfor på bestillingen når du sjekker ut. Gods levererat utanför EU zonen är inte ändåmål för statlig skatt (moms). Därför kommer summan för skatt att vara noll vid utcheckningen och på fakturan. I vissa länder är det möjligt att import-/tull-avgifter och skatt tillkommer lokalt på produkter. Det är ditt ansvar att kontrollera lokalt och betala någon extra skatt. Creative On-line Store accepterar inte någon skyldighet för några extra kostnader som kunden ådragit sig. Alle produkter som leveres til Storbritannia, belastes i britiske pund sterling (£), og leveranser til alle andre land belastes i Euro (€). hvis dette sier noe...var veldig TVETYDIG Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ser ut som om "vi sender til deg, og du må fortolle selv". Dvs ta ansvar for at den blir fortollet. Hvis du vil begå lovbrudd og ikke fortolle, så er det ikke Creative sitt ansvar. Slik tolker i hvertfall jeg det. Hvor mye moms er det på elektroniske dimper? Regner med at det er 24%. Hvis den koster 2300 kr uten mva, så blir det 2852 kr med mva. Da er den plutselig dyrere enn på f.eks. komplett.no, hvor den koster 2590 kr akkurat nå. Hvis du kjøper varer på komplett.no og betaler med Visa, så kan du få frakt til 70 kr, evt hjem til deg for kr 140 hvis du vil ha oppkrav. Så selv uten å betale for frakt, vil det å kjøpe fra Creative fremdeles koste mer, hvis du skal fortolle det, enn hvis du kjøper hos komplett.no og betaler frakt. Selve forskjellen blir ikke sååå stor, men akkurat i dette tilfellet kan man bli litt overrasket når man må betale toll på egenhånd. Har lyst på den Touch'en selv, og holdt på å bestille hos Creative i går. Kirikiri Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Takk gutta! Har kjøpt Touch'en jeg! får'n idag! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 jeg bestillte en ipod som ble sendt fra nederland....måtte ikke betale toll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå