Gå til innhold

Jeg vil ha nytt skjermkort

ggp

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt over at jeg vil ha ett nytt skjermkort, jeg har ikke masse penger, men jeg leter etter ett skjermkort som takler counter-strike BRA

For deg som spiller spillet: jeg får rundt 20 bilder i sekundet i SMOKE granades ( røyk granater ) med mitt skjermkort, derfor vil jeg ha nytt

Jeg vil også ha et kort som varer en stund. Broren min har g-force 4 128 mb ddr...

Dette varte lenge :yes:

Noen som vet om noe ?

: :(

Endret av ggp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt over at jeg vil ha ett nytt skjermkort, jeg har ikke masse penger, men jeg leter etter ett skjermkort som takler counter-strike BRA

For deg som spiller spillet: jeg får rundt 20 bilder i sekundet i SMOKE granades ( røyk granater ) med mitt skjermkort, derfor vil jeg ha nytt

Jeg vil også ha et kort som varer en stund. Broren min har g-force 4 128 mb ddr...

Dette varte lenge :yes:

Noen som vet om noe ?

: :(

kjøp deg et Radeon X800pro VIVO da vel... det duger da til det meste :w00t:

Lenke til kommentar
kan noen gi meg en link da til et g-force kort som er bra ?

selv har jeg tenkt på dette :asus v9999 ge-force6800 128mb

Men er en veldig unødvendig pris og ytelse for noen som kun er ute etter et CS-kort.

jeg tenkte bare på at, han sikkert kom til å gå over til source og hl 2, knskje prøve ut doom 3 og andre nye spill,

hvis ikke holder det med ett billigere...

btw: er det et bra kort?

Lenke til kommentar
hvis du skal spill 1.6 eller lavere _SKAL_ du ha et ge-force kort, mange radeon fucker opp xcs, så du bre får 40-70fps!!!!!!

hmmmmm, ikke det jeg har som er problemet med mitt x800 xt. mitt problem er at det kommer en sånn stripe over skjermen. noen somvet hvordan man får den vekk? jeg kommer ikke under 59 fps ligger mest på 60 (har jo limiten på 60 da :p )

denne stripen er også et problem med kameraten min sitt 9800 xt, noen forslag?

Lenke til kommentar
hvis du skal spill 1.6 eller lavere _SKAL_ du ha et ge-force kort, mange radeon fucker opp xcs, så du bre får 40-70fps!!!!!!

Delvis feil. Det er ikke kortene som føkker opp cs, men driverene.

Omega driverene gjør sånn at du kan instalere drivere til cs spillere, og til spillere som spiller andre spill. Men jeg bruker Omega drivere og har valgt "normal" instal, eller "drivere til nyere spill" som jeg kalte det isted. Men jeg har aldri under 100 fps i cs. Dette er på et 9600XT kort. Så det har nok noe med den andre maskinvaren din også. Men selv om du skal spille cs ser jeg INGEN grunn til å ikke vurdere ATI.

Lenke til kommentar

hmmmmm, ikke det jeg har som er problemet med mitt x800 xt. mitt problem er at det kommer en sånn stripe over skjermen. noen somvet hvordan man får den vekk? jeg kommer ikke under 59 fps ligger mest på 60 (har jo limiten på 60 da :p )

som sagt 1.6 grafikk motoren passer ikke med radeon kortene (innemellom virker de, og da virker de BRA!!!!)

EDIT: leste posten over kan hende det er riktig, men jeg hr hørt det motsatte...

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar

som sagt 1.6 grafikk motoren passer ikke med radeon kortene (innemellom virker de, og da virker de BRA!!!!)

ja men jeg har lest at folk har fått vekk denne stripen, det er ikke en svart stripe akurat, det er som om den ikke har opdatert skjermen like fort der som de andre stedene (det er ikke skjermen som er føkka).

Lenke til kommentar

jeg har 99 med R9800PRO fordi jeg ikke gidder å skru grensen høyere/vet ikke hvordan (max_fps funker ikke), men skulle jeg bare spille CS, ville jeg gått for nvidia. Og jeg hadde uansett heller valgt 6800 enn x800

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

jeg har 99 med R9800PRO fordi jeg ikke gidder å skru grensen høyere/vet ikke hvordan (max_fps funker ikke), men skulle jeg bare spille CS, ville jeg gått for nvidia. Og jeg hadde uansett heller valgt 6800 enn x800

det er fps_max commanden heter da...............

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...