Gå til innhold

200 GB er i virkeligheten bare 137GB !

w2k

Anbefalte innlegg

Dersom det viser seg å ikke gå, kan disken ta noe skade av å bli brukt som den er nå, med bare 137(eller i win 127GB)?, eller har ikke det noe å si, kjøper vel en ny maskin i fremtiden så.

Det skader ikke å prøve det som står i den guiden, men hvis det ikke går, kan jeg ikke se at disken tar skade. Du vil bare ikke få utnyttet disken til det fulle. Og en harddiskkontroller koster ikke så mye heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg føler med fredrikrb når han blir frustrert over alle som fortsatt spør om det samme uten å se etter fasiten først.

Det er flere grunner til at jeg blir så UTROLIG frustrert av å se disse trådene ihvertfall en gang hver dag. For det første har noen kompetente personer med MASSEVIS av kunnskap forlatt forumet eller bruker det mindre fordi kvaliteten er senket, det er bare tråder om det samme om og om igjen. Og det er så fryktelig irriterende, når det ofte er en topic om akuratt det trådstarteren lurer på, rett foran nesen til han\henne.

Jeg trodde jeg fikk warn nå når jeg så du tittet i tråden. Takk for "medfølelsen" :)

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke har noe utildelt? Fant 20GB i går.... men det skal jo uansett vises i BIOS vel?

EDIT: Nei, den vil nok ikke ta skade. Men litt kjipt å kjøpe 200GB og få 137...

Selv har jeg en 160GB i to partisjoner på sånn ca 127 og 20 GB, som til sammen er 10GB mer enn du har...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...