c0nSi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg må vite hvilken 'socket' jeg har for å kjøpe ny vifte. Jeg har en AMD Athlon XP 2500+ prosessor... om det er noe mer dere må vite si ifra. Trenger også hjelp med å finne en bra og billig vifte til CPU'en min. Gjerne fra Komplett eller andre data butikker i Bergen. -ConSi Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) AMD XP = Socket A også kalt Socket 462. Hvor billig må den være? og skal den være stillegående eller skal den kjøle godt (overklokking)? Endret 21. september 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
c0nSi Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Har ikke tenkt å overklokke. Vil bare at den skal kjøle CPU'en godt nok slik at den ikke skal slå seg selv av. Grensen for prisen er vel 500 kroner eller litt over (501? ) Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Komplett er KUN nettbutikk. Du tenker vel på gamle Komplett på Laksevåg? Den heter nå www.datakjeden.no Et bra alternativ er www.flexi-data.no som ligger ca 500m lenger ute på Laksevåg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå