XanderX Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 er dette hovedkorte bra http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300818&s=sc Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Combo-kort støtter ddr1 og ddr2 (edit: ikke i kombinasjon). Typisk for LGA775 socket og i915P chipset er visstnok at de skiller lite - d.v.s. de er bra alle sammen, men virker som dette (de fleste?) trenger ny Bios. Endret 21. september 2004 av tjaa Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 jeg spurte om d var bra?????????? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 du får fortsette å spørre - typisk fjortiss-takter det der Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 før d første så e du en idiot som ikkje svarer på d æ spør om før d andre så vil æ bare vite d så æ ikkje treng å kjøp et nytt etter 3 uker Lenke til kommentar
HEE Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 før d første så e du en idiot som ikkje svarer på d æ spør om før d andre så vil æ bare vite d så æ ikkje treng å kjøp et nytt etter 3 uker hehehe lol sier du? Det er vel et ganske bra hovedkoert tror jeg.. men Tror.. søk litt på google etter tester.. støtter jo PCI-Ex16 og gb lan og sata.. så det virker jo som det er et kort med mange finesser.. men om det er bra .. kjøp og finn ut... Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Er det VM i usaklighet her eller? Skjerp deg XanderX, slutt å vær så barnslig.. Ikke slik det skal være her på forumet! Og hovedkortet; fungerer sikkert ganske greit. Edit; skrivleif. Endret 25. september 2004 av el_salvad Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Du svarer i d minste på d æ spør om. bra HEE mens tjaa som er så dum at han ikkej kan svar på d æ spør om.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 før d første så e du en idiot som ikkje svarer på d æ spør om før d andre så vil æ bare vite d så æ ikkje treng å kjøp et nytt etter 3 uker Med en slik tone, skal du være glad at folk gidder hjelpe deg i det hele tatt. Og om du mot formodning trenger nytt hovedkort etter 3 uker, er det ikke hovedkortet sin feil.. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 har du hørt om logikk. d æ ment var at jeg ikkje trenk å kjøpe et nytt etter kort tid etter jeg hadde fått hovedkortet Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Du svarer i d minste på d æ spør om. bra HEE mens tjaa som er så dum at han ikkej kan svar på d æ spør om.. tjaa vil gjerne hjelpe, på samme måte som jeg som regel vil, og trår til med den informasjonen han kan. Når du så avviser ham og skjeller ham ut på en så brutal måte, tror jeg jeg står over den hjelpen jeg ellers ville tilbudt ... frister liksom ikke så veldig EDIT: Forsåvidt så svarer han jo på spørsmålet ditt de er bra alle sammen så hvis du begynner å lese innleggene der folk prøver å hjelpe til, før du farer opp som en villmann og kritiserer alt du ser, kan det bidra til å gjøre forumet til et triveligere sted der VISSE personer slipper å bli utestengt fordi de ikke klarer å følge god nettikkette... Endret 25. september 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 så hovedkorte har 2 kanaler for ddr2 oki Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 takk hee æ fant en link inne på prisguiden på hw http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=603 Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 takk hee æ fant en link inne på prisguiden på hw http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=603 du kan belage deg på utestengelse Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 du kan belage deg på utestengelse Kun advarsel i første omgang, så får vi se om han skjerper seg. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kun advarsel i første omgang, så får vi se om han skjerper seg. Greit nok, og fyren praktiserer i tillegg sms-preik? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kun advarsel i første omgang, så får vi se om han skjerper seg. Greit nok, og fyren praktiserer i tillegg sms-preik? En av advarselsgrunnene det. Men tilbake til topic nå, hvis noen ønsker det. Diskusjonen rundt trådstarters advarsel er avsluttet :-) Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) En av advarselsgrunnene det. Men tilbake til topic nå, hvis noen ønsker det. Diskusjonen rundt trådstarters advarsel er avsluttet :-) Ok, et kort med i915P er neste prosjekt her faktisk (fordi det er så smidig og yter så bra), men ikke et combo. edit: quote-feil. Endret 25. september 2004 av tjaa Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) så vil du ha kjøt det hovedkortet tjaa??? jeg bare lurte vis ikke. vilket hovedkort har du velgt??? prisklasse 1000-1500 Endret 26. september 2004 av XanderX Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) vilket hovedkort har du velgt??? prisklasse 1000-1500 Jeg ville valgt Abit AG8 fof. fordi Abit har aldri skuffa meg, kortet gjør det godt i tester, er bra utstyrt og har en grei pris. edit: Abit er også gode til å følge opp med Bios revisjoner syns jeg. Endret 26. september 2004 av tjaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå