Gå til innhold

P4 hovedkort bra

XanderX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Combo-kort støtter ddr1 og ddr2 (edit: ikke i kombinasjon).

Typisk for LGA775 socket og i915P chipset er visstnok at de skiller lite - d.v.s. de er bra alle sammen, men virker som dette (de fleste?) trenger ny Bios.

Endret av tjaa
Lenke til kommentar
før d første så e du en idiot som ikkje svarer på d æ spør om før d andre så vil æ bare vite d så æ ikkje treng å kjøp et nytt etter 3 uker

hehehe lol sier du?

Det er vel et ganske bra hovedkoert tror jeg.. men Tror.. søk litt på google etter tester.. støtter jo PCI-Ex16 og gb lan og sata.. så det virker jo som det er et kort med mange finesser..

men om det er bra .. kjøp og finn ut...

Lenke til kommentar
før d første så e du en idiot som ikkje svarer på d æ spør om før d andre så vil æ bare vite d så æ ikkje treng å kjøp et nytt etter 3 uker

Med en slik tone, skal du være glad at folk gidder hjelpe deg i det hele tatt.

Og om du mot formodning trenger nytt hovedkort etter 3 uker, er det ikke hovedkortet sin feil..

Lenke til kommentar
Du svarer i d minste på d æ spør om. bra HEE

mens tjaa som er så dum at han ikkej kan svar på d æ spør om..

tjaa vil gjerne hjelpe, på samme måte som jeg som regel vil, og trår til med den informasjonen han kan. Når du så avviser ham og skjeller ham ut på en så brutal måte, tror jeg jeg står over den hjelpen jeg ellers ville tilbudt ... :hrm: frister liksom ikke så veldig

EDIT: Forsåvidt så svarer han jo på spørsmålet ditt

de er bra alle sammen

så hvis du begynner å lese innleggene der folk prøver å hjelpe til, før du farer opp som en villmann og kritiserer alt du ser, kan det bidra til å gjøre forumet til et triveligere sted der VISSE personer slipper å bli utestengt fordi de ikke klarer å følge god nettikkette...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
En av advarselsgrunnene det. Men tilbake til topic nå, hvis noen ønsker det. Diskusjonen rundt trådstarters advarsel er avsluttet :-)

Ok, et kort med i915P er neste prosjekt her faktisk (fordi det er så smidig og yter så bra), men ikke et combo.

edit: quote-feil.

Endret av tjaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...