Gå til innhold

Hvordan overføre telefonbok fra T610 til V600?

leoss

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en Motorola V600 som står til lading. Vet dere om det er mulig å overføre telefonlisten (kontaktene) fra en SE T610 til den nye V600, mye jobb og skrive inn alt manuelt.

Begge telefonene har blåtann, og jeg har også blåtann på pcen.

Leoss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T610 kan iallfall synkroniseres med Outlook via blåtann, hvis du har Outlook da.

Funket fett da jeg hadde min, bare å slenge kontakter frem og tilbake.

Vet ikke om V600 kan da, men det hadde kanskje vært det enkleste. Se på hjemmesidene deres eller i manualen?

EDIT:

"vanlige" simkort tar 100 nummer, dvs 100 navn med ETT nr på hvert. Alle telefoner kan nok overføre mellom tlf og simkort frem og tilbake. Har du bare ett nummer pr kontakt, er dette er grei måte å gjøre det på!

Straks man har 100 navn og 135 nummer på dem, tar det 135 plasser på simkortet. Håper det var forståelig.

Noen simkort tar opptil 200 nummer tror jeg.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Takker, fant ut dette nå, det ble litt knoting, slette en del nummer etc. Jeg kunne også sende en og en kontakt via blåtann fra telefon til telefon, men det ble en langvarig prosess det også. I tillegg var det en opsjon hvor man kan sende hele kontaktlisten via blåtann, men da sa min v600 at filen var for stor til å motta/åpne.

Det ble manuelt, men ikke noe problem. :dremel:

Takk for gode svar. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...