slipknot_fan Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har hatt problemer med messenger i ca. ett halvt år nå. sinsykt plagsomt. har omtrent samme problemer med internet explorer også, jeg kan ikke logge inn på nettbanken eller komplett.no noen som har forslag til hva jeg skal gjøre? har reinstallert messenger tuuuuuusenvis av ganger eeelsker messenger men jeg kan ikke logge på. noen forslag? Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har du prøvd å formatere ? pleier ofte å hjelpe Lenke til kommentar
jingt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 feilposta: kaskje Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) prøv aMSN prøv aMSN Slå av brannmurer.. edit: fikset linken? Endret 21. september 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Har du prøvd å formatere ? pleier ofte å hjelpe Hvordan formaterer jeg disken? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 prøv aMSN prøv aMSN Slå av brannmurer.. edit: fikset linken? AMSN messenger. hva er det? Lenke til kommentar
c0nSi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Skal prøve aMSN nå. ...... Det er det samme som MSN men "custom-made". Funker nok fint ... prøv da vel Her kan du laste ned Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Skal prøve aMSN nå....... Det er det samme som MSN men "custom-made". Funker nok fint ... prøv da vel Her kan du laste ned Hmmmmm trodde den var til linux jeg Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 prøvd å slå av firewall? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 prøvd å slå av firewall? den virker ikke uansett. og jeg vil jo ikke få virus heller. Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 prøvd å slå av firewall? den virker ikke uansett. og jeg vil jo ikke få virus heller. åja, prøv å formater da dal , reker Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Fjern denne siden Den er død Lenke til kommentar
all right Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hva har dette med overklokking og gjøre? Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvordan formaterer jeg disken? Sett inn windows cd'n, start på nytt, gå i bios, gjør så den booter på cd så kan du formatere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå