Han Derre Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Heisann! Mulig denne burde vært plassert under "Server" men jeg skal bygge en Fildelingsserver som jeg skal fylle med 4 stk. WD 250Gb disker og en Raptor som systemdisk. Hadde tenkt jeg skulle ha Pentium 4 3.2GHz CPU, Sapphire Radeon 9800PRO Ultimate Edition og de PRO-brikkene til Corsair i tillegg til Asus P4C800 Deluxe. Hva mener dere om dette og at det skal inn i et CoolerMaster Stacker? Skal forresten ha 2 stk. BeQuiet 450W 1.3 Color. Kan ikke en dr.... om server så alle tips mottas med takk! MVH Han Derre Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Les denne tråden - (fra side 2) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Skal du ha SÅ dyre komponenter til en multimedia og fildelings-server? Burde kjøpe noe litt mer middle-class vel? Hva slags multimedia? Jeg tenker hvertfall på film og sånt når jeg hører multimedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå