Teddybjørn Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Har en AMD Athlon Thunderbird 1,4Ghz som jeg skulle hatt ei skikkelig vifte m/ ribbe. Hvilken? Bråk har lite å si, men fint om jeg ikke trenger hørselvern for å bruke PC'en :smile: :smile: Jeg har eller så mye vifter at jeg ikke hører noe uansett :sad: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 19:01, zorm skrev:Har en AMD Athlon Thunderbird 1,4Ghz som jeg skulle hatt ei skikkelig vifte m/ ribbe.Hvilken? Bråk har lite å si, men fint om jeg ikke trenger hørselvern for å bruke PC'en :smile: :smile:Jeg har eller så mye vifter at jeg ikke hører noe uansett :sad: Alpha 8045 mde men en paspt vifte som passer ditt behov. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 Ikke noen som er komlett (ribbe og vifte i ett? Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 En vifte som er utrolig bra i forhold til prisen er Titan viftene som PS Data selger. Disse koster rundt 150,- og kjøler meget godt. Bra goop følger også med (nok til 20 cpu vifte installeringer minst) Stillegående er de også. Bygger et par maskiner i uka, og har brukt Titan viftene på de 7 - 8 siste maskinene jeg har bygget med stort hell. Med en romtemperatur på mellom 20 til 22 grader har cpu tempen ligget på rundt 40 ved vanlig belastning/bruk. Rune. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 kjøler de ikke litt dårlig når de er så billige? Jeg kan bruke mer penger på ei vifte som holder noe lenger og det kanskje er litt mer trøkk i? Lenke til kommentar
GTS Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Papst 612NGHH leverer god ytelse i forhold til støy... Befinner seg i øverste del av støylisten, men ikke blat de aller verste. Sjekk den ut på Microplex.no.. Ellers så går det jo ann å gå for en løsning med en fanadapter, sånn at du kan bruke en 80mm vifte i stedet. Det funker fett, dessuten bli det jo mindre støly i forhold til ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå