Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Heihei! Bestillte 40gb Ipod fra apple.no i slutten av sist uke... I går (den 20.) fikk jeg mail om at den var klar til sending... Jeg skjekka i dag på apple.no hvordan den lå ann: Shipped 1 Shipped 21/09/2004 Invoice No. : 9030xxxxx Carrier : TNT Nederland B.V. Når kan jeg regne med å ha den? Og hvordan blir den levert? Døra? Postkontoret? Hva skjer hvis jeg ikke er hjemme? Mvh. Quintilian Lenke til kommentar
curud Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hei du, og gratulerer m ipod selv bestilte jeg den 9.9, og venter enda i spenning. BEstilte 40gb m gravering.. vil ha den nå! Det står akkurat det samme hos meg, som hos deg... så vi må vel bare vente til den kommer. Levringen kommer vel nok litt an på hvor du bor. Enkelte i "de store byene" har fått den på døra m "ekspress" eller hva det liksom kalles. Jeg bor et sted laaangt fra noe som kan kalles ekspress, og regner med at jeg får den på døra med posten... Jeg venter... og føler med deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hei du, og gratulerer m ipod selv bestilte jeg den 9.9, og venter enda i spenning. BEstilte 40gb m gravering.. vil ha den nå! Det står akkurat det samme hos meg, som hos deg... så vi må vel bare vente til den kommer. Levringen kommer vel nok litt an på hvor du bor. Enkelte i "de store byene" har fått den på døra m "ekspress" eller hva det liksom kalles. Jeg bor et sted laaangt fra noe som kan kalles ekspress, og regner med at jeg får den på døra med posten... Jeg venter... og føler med deg! Hihihi... *kosepå* Vi får opprette støttegruppe hvis vi ikke får dem iløpet av en ukes tid da Quintilian Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 min ble sendt 9/9 ....har enda ikke fått den, men venter i spenning bestillte 20 gb m/gravering hvordan sjekker man hvor den er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 min ble sendt 9/9 ....har enda ikke fått den, men venter i spenning bestillte 20 gb m/gravering hvordan sjekker man hvor den er? Tror ikke det er mulig å få til no pakkesporing gjennom TNT :/ Har hørt at det ikke blir loggført på nettet hvor pakken befinner seg... Quintilian Lenke til kommentar
panybs Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg bestilte 20 gb med gravering fikk den etter 3 uker elns.. da ringte det en fyr fra et budfirma som jeg ikke hadde hørt om og sa at det var pakke til meg. siden han var i nærheten av hvor jeg var avtalte vi å møte ett sted.. hvis ikke hadde han nok kjørt hjem til meg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 skulle egentlig fatt min idag, men jeg var på skolen når den skulle leveres, så jeg får den imåren Lenke til kommentar
curud Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 siden du evoZ får din nå, så må jo jeg få min snart også, siden vi bestilte samtidig, hvis jeg husker rett. Men jeg drar til oslo i morra og blir til mandag,så jeg kan godt vente noen dager til da ble det nok du som fikk den først da, du vant! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Nå har jeg fått den!! Lenke til kommentar
smoooth Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 eg bestillte den 2/9..har endå ikkje fått den blei sendt 14/9 var i luxenburg(ifølge pakkesporinga) den 20/9 bur på vestlandet i ei bygd me 6000inn. har lyst på den nooo!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå