Prowl Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Musli, Fuzzy(siden den er så hårete), Moradi, Magge, Helga, Hildegunn, Mianus, Micropop, Shiz, Shizniz, Eple (som datteren til Gwyneth Paltrow), Pæra, Eplemor, Bjeffi... Edit: Sviske, eller "Likke Pjokk", Pjokkis, Idol-Gunn (som en idolkjendis) eller FarmenHild Endret 21. september 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Skade Punky Vims Pøkk Toya Zenta Stegg Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Lolita. lol... vil ikke vite hva du gjør me hunder på fritiden Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hva med: "Fiasko" Høres kanskje dumt og useriøst med det første, men smak litt på det da: "Kom Fiasko!" "Flink Fiasko!" "Ja så fin Fiasko!" Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hva med Sativa? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Lolita. lol... vil ikke vite hva du gjør me hunder på fritiden Hahahaha, den måtte jo komme. Men nei, har ikke hund. Katter er tøffere. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 </dårlig tysk humor -for de som skjønner det> Dvs. ikke meg. Forklar! bleibda - bli der ( eller det tror jeg da... ) så da blir det liksom "bli der kom hit! " Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Intern tysk humor på sitt beste. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Den kan kanskje hete Tortillas neida hadde det vært en hann bikje kunne den hete Gizmo ^^ men jeg veit ikke helt . tonton eller no Edit: jeg vil også ha den hunden ^^ den var tøff Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hunden er nå i hus... Skal ikke legge skjul på at den er nydelig, men valper er jo som regel det. Desverre er jeg nødt å meddele at ingen av forslagene her ble hørt. Navnet er ikke helt bestemt enda, men alt peker mot Tini . Men fortvil ikke, vi kommer til å gå til anskaffelse av to stk chinchillaer om ikke så alt for lenge, og da kommer definitivt navnene her til å bli brukt! Legger ut bilde, og det endelige navnet i morgen... Endret 22. september 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Orker ikke lese alle innleggende, men hva me å kalle hunden din for: Hund? Rope til bikkja: HUND! KOM HIT:P Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kall bikkje for gris Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Prins er eit fint navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå