Gå til innhold

Navn på hund? Trenger hjelp...

Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Min søster (og min mor) har "bestilt" hund som skal hentes i morgen. Før den tid må den ha et navn (dvs, i kveld må navnet være klart). Hunden er en shetland sheepdog (:hrm:), og er en jente.

Hvis ikke jeg griper inn fort, får hunden et fantastisk kjedelig, klassisk "likt alle andre hunder"-navn. Jeg har hørt Stacy og Tina ble nevnt. :thumbdown:

Noen som har noen litt gøyale, fine, uordinære (for hund) navneforslag (merk at det er jente, så Gunnar passer ikke så bra)?

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har hatt mange kjæledyr opp gjennom årene. Og hver gang vi skal bestemme navn, kommer jeg med forslaget "Sumo", men jeg blir altid nedstemt.

Så kal den "Sumo" og gjør meg glad. Det passer enda bedre hvis bikkja er "liten og klumpete"

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Så kal den "Sumo" og gjør meg glad. Det passer enda bedre hvis bikkja er "liten og klumpete"

Sumo er notert. :p Men er redd jeg blir nedstemt der... (det er denne hunden det er snakk om - blir vel omtrent slik når den er voksen)

Chinchillaen min heter Oddlaug. Foreslo at hunden skulle hete Gudrun, men jubelen stod ikke helt i taket.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Masse bra forslag her ja... AMD er kanskje litt drøy :p

Skurupu: Ja, jeg er enig i at vanlige menneskanavn er morsomme. Helst litt av den eldre typen...

Zyklon: Kjøp Chinchilla. Rotter er kjipe, og dør etter noen uker. Oddlaug er 6 år, og er fremdeles like søt og morsom. Ingen smådyr (utenom katt/hund) kan måle seg med chinchillaer. :love:

SupremeX: Det passer ikke spesielt bra å kalle en jente bob-kåre... :(

Bare fortsett å poste navn! :w00t:

(husk at navnene skal godkjennes av søster (13år), og mor...)

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...