flabben Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 BeoSound 2 Det er vanskelig å ikke like denne mp3spilleren Bang Olufsen er kjent for sine stilfulle produkter, og hvordan de klarer å alikevel opprettholde sin ekstreme lydgjenngivelse. Materialene i denne mp3 spilleren er som alle andre bang olufsen produkter av ypperste klasse, metall kjennes ikke som metall; heller som silke! Dette er ekstremt! Innhold i pakken: -Hodetelefoner -Bæreveske til hodetelefoner -Dockingstation -BeoSound2 -Alle ledningene man trenger! Bilder: Første inntrykk: Da jeg åpnet boksen ble jeg møtt av esker perfekt tilpasset gjennestandene inni. alt var perfekt! Montering: Montering! hva tror du? Såre enkelt, putt spillern på docken, docken i strømmen og i USBen, sett i cden og trykk neste gjentatte ganger.... Som sagt, INGEN problemer! Lydintrykk: Da jeg fikk kopiert over noen sanger, forøvrig i ett EKSTREMT SAKTE tempo kunne jeg til min skrekk høre at lydkvaliteten i de fancie øreproppene STINKA! FYSJ! Etter noen dager i dyp sorg kom jeg til den tanken å oppdatere firmwaren på spillern. Til min hyperaktive lettelse kunne jeg etter å ha oppdatert firmwaren mærke en SUPERSONISK foskjell. Mens patchen som var installert var fra rundt 2000 eller noe, var den nye Helt ny, lyden var ubeklagelig! Konklusjon: Lyden i BeoSound2 er makeløs! fabelaktig! Den kan ikke sammelignes med noe annet! Programvaren som følger med er utentvil det beste jeg har vert borte i, og det inkluderer både Apples, og Phillips' Med den nye patchen ble overførings hastigheten forbedret med omkring 50/60 % (i følge bangolufsen) kanskje mer... Lydens klarhet krever ommvenning hvis du er vant til creative høytalere med alt for mye bass og så videre. Lyden blir Så god at den av og til blir FOR klar. Jeg hørte på høyt forleden dag, på en atist som hadde en sånn visle lyd på ssss en ("visssle" lyd), og vislinga var så klar at jeg trodde ørene skulle smadres i gru! Knappene er så enkle at man ikke trenger noe display, jeg er sikker på at en blind kunne navigert rundt like lett som meg på denne spilleren. Det eneste negative måtte være plassen, 128/256/512 er ikke mye, uansett, noe som er trist ettersom bateritiden er på 10-12 timer, og du bare kan lagre noen få... Pluss: - Ekstremt god lyd med nyeste firmware - Nydelig design - God bundle - Servicen i butikkene er MEGA! - Ekstra utstyr i lange baner (f. eks. bæreveske designet i italia eller no sånt...) - Kvalitetsfølelse - God programvare - Brukervenligheten er TOPP! - Hvis jeg har glemt noe er det litesansynlig noe negativt! Minus: - Plassmangel - Vekt 90 g (den er tross alt flashbasert!) - Bæreveske til selve spillern følger ikke med, herreveske for feste på arm koster 350 ,- dame veska som er designet av en designer koster i overkant av 1500,- - PRIS: 4200,- + minnekort + bæreveske.... Siste ord: Ekstremt for den lydfrelste Flere bilder: Bæreveske menn (den er stygg, men men...) Kvinner.... Programmvare Last ned media player'n til B&o dette er noe annet en windows mediaplayer! Last ned Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Fin og innholdsrik test! Lenke til kommentar
flabben Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Takker og bukker Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kjempe test! Tror nok ikke det blir en sånn på meg, tho.. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Flott test B&O lager tøffe produkter, men jeg synes nok de er ALTFOR overpriset. Vet at det er designprodukt, men 4200,- kr. er ganske mye. Når du tenker på du kan få en mp3 spiller med 80/120GB til den prisen. Ellers nydelig test Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Fin test Fikk lyst på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå