Fragletrollet Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ...og lignende. Synes det hadde vært flott med en slik avdeling, er jo endel på forumet som lager/prøver å lage musikk. Her kunne man diskutert forskjellige programmer, synther, softsynther, plugins osv. Hadde vært kjempeflott spør du meg! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tja klarer ikke Audio å dekke behovet deres frem til det oppstår litt flere poster rundt det da? QUOTE (Audio)Diskuter forsterkere, høyttalere, kabler, spikes, dolby surround,elementer, høyttaler-merker eller annet som faller naturlig under Audio. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Vel, hvis du søker litt, så ser du også at det er endel folk som legger ut sangene sine som de gjerne vil ha feedback på ut her. Disse hadde jo også vært flott om ble samlet ett sted. En av grunnene til at folk ikke spør så mye om det nevnte temaet, er nok også fordi det ikke er en egen del av forumet som tar seg av dette. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Men det kan hende at det "dreper" forumet mere også eller..? (At forumet blir for innaktivt.) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Det er vel ikke værre at man tester det ut en periode, og dropper det om det ikke fungerer. Jeg synes det hadde vært flott med en slik del. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tja, kan vel støtte opp fragle om det forslaget, siden eg sjøl legger ut ting en gang i blant... krise er det vel ikkje akkurat men....kjekt hadde det vore.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Ja, hva synes folk? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Joa, høres bra ut det. Mens man først er i gang kune man laga et "Mitt verk" forum for alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg