toreide Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Holder på å sette sammen deler fra DangerDen. Etter å ha kuttet opp slangene i tilmålte lengder oppdager jeg at jeg har satt radiatoren før pumpa, og ikke etter som jeg tror er det mest vanlige. Opsettet er som følger: pumpe - cpu - gpu - chipset - radiator - tank - pumpe Vil tro at det ikke spiller så stor rolle, men vil gjerne være på den sikre side Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har ikke noe å si. Ulempen er at radiatoren ikke får kjølt ned varmen som pumpen tilfører vannet. Men dette er ikke noe å snakke om en gang. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det som er enklest. Men som Luske_Ludvig "sier" det er mange som sette rad. etter pumpe for å fjerne varme som pumpen event. tilfører vannet. btw: skulle nok denne til vann og ekstremkjøling Lenke til kommentar
GermanHunter2 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 hehehe det blir kaldt uansett Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dette omhandler vannkjøling, ikke luftekjøling. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå