haakka Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg har nettopp registrert meg med gmail.com. der får jeg besked om at jeg ikke kan bruke opera. er det noen vei rundt dette? den spør om activeX, men hva hvor? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvis du bruker IE er det bare å legge inn activeX Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Opera og gmail tror jeg ikke funker sammen. Var noe med at den var fikset i Opera's nye versionen. Mulig jeg er heelt på viddenen her men... Lenke til kommentar
hemo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du er på ingen måte på viddene! Opera held på å bli kompatibel med Gmail, men Gmail kjenner også godt til "problemet". Andre har kasta seg over dette på eiga hand: http://www.scss.com.au/family/andrew/o7/gmail/ Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 VIl du ikke bruke IE kan du bruke Mozilla Firefox til gmail. Det gjør jeg, i hvert fall. Så er det bare å vente til opera også vil leke Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Opera og gmail tror jeg ikke funker sammen. Var noe med at den var fikset i Opera's nye versionen. Mulig jeg er heelt på viddenen her men... Du er ikke på viddne nei Opera skal støtte Gmail i sin nye versjon 7.60 som kommer. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Opera og gmail tror jeg ikke funker sammen. Var noe med at den var fikset i Opera's nye versionen. Mulig jeg er heelt på viddenen her men... Du er ikke på viddne nei Opera skal støtte Gmail i sin nye versjon 7.60 som kommer. Preview versjonen av denne har kommet ut. http://snapshot.opera.com/windows/o760tp1v_7141.exe Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jupp, opera 7.60 preview støtter gmail Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jupp, opera 7.60 preview støtter gmail Men man må også huske å velge "Identyfy as Opera" hvis man trykker F12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå