Tja Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Noen som vet om det går greit å koble til en projektor på DVI-utgangen, og en 7" touch LCD (Lilliput fra Carputer.no) på VGA-utgangen på mitt FIC RADEON 92V. Oppløsningen som skal kjøres er 1280x720. Jeg regner med at bruk av touch-skjermen også vil fungere under et slikt oppsett ? Takker for alle tips,svar ! Endret 21. september 2004 av Tja Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ser ingen grunn til at det ikke skal fungere dårligere enn 2 vanlige skjermer ville gjort. Er jo strengt tatt ingen forskjell på en skjerm og prosjektor fra datamaskinens synspunkt. Men er ikke 1280*1024 litt lite på en 7" skjerm? Lenke til kommentar
Tja Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Ser ingen grunn til at det ikke skal fungere dårligere enn 2 vanlige skjermer ville gjort. Er jo strengt tatt ingen forskjell på en skjerm og prosjektor fra datamaskinens synspunkt. Men er ikke 1280*1024 litt lite på en 7" skjerm? Joa, ikoner og skrift blir vel litt smått, men det er vel ikke mulig å kjøre to forskjellige oppløsninger ut ? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Joda, du kan stille to ulike oppløsninger, og du kan definere hvordan skjermene er plassert i forhold til hverandre, slik at dra-og-slipp virker naturlig mellom disse... Lenke til kommentar
Tja Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Joda, du kan stille to ulike oppløsninger, og du kan definere hvordan skjermene er plassert i forhold til hverandre, slik at dra-og-slipp virker naturlig mellom disse... Så bra ! Men jeg har tenkt å la begge "skjermen" vise det samme, slik at jeg slipper å skru på projektoren når jeg bare skal spille musikk osv... Fungerer dette ? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så bra ! Men jeg har tenkt å la begge "skjermen" vise det samme, slik at jeg slipper å skru på projektoren når jeg bare skal spille musikk osv...Fungerer dette ? Ja, det er ikke noe problem. Bare ikke hak av "Extend my dekstop to this screen" så vil du få samme bilde på begge skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå