Magpal Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei! Noen som vet hvor jeg kan finne css/php kode til gjestebok? Kan ingenting php, så det er greit hvis det er en lett tutorial eller en ferdig kode som jeg bare kan lime rett inn. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 www.hotscripts.com Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei! Noen som vet hvor jeg kan finne css/php kode til gjestebok? Kan ingenting php, så det er greit hvis det er en lett tutorial eller en ferdig kode som jeg bare kan lime rett inn. Ikke vær så talentløs... Google: http://www.google.com/search?q=guestbook+p...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Takk! Fant en jeg likte, men jeg finner ikke ut hvordan jeg laster den ned. Må jeg logge meg inn? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Takk! Fant en jeg likte, men jeg finner ikke ut hvordan jeg laster den ned. Må jeg logge meg inn? Trenger ikke logge deg inn for å downe fra hotscripts nei.. Ikke sist jeg sjekket vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå