jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei jeg var i praha i sommer, og der hadde de en slags ku utstilling. Plutselig så ser jeg en ku som har coverbildene fra noen av favoritt banda mine på seg. Led zeppelin, pink floyd, guns and roses, deep purple og velvet underground. Og tenkte jeg ville likt å vite hvem det siste bildet var siden personen som hadde designa kua hadde ganske lik musikksmak som meg Men det var ett bilde jeg ikke kunne idenifisere, det er ringet inn på det bildet jeg legger ved. For meg ser det ut som en bil (opp ned) Er det noen som vet hvilket band det er? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jepp, Satrucci_ har nok rett. Kan det være Eliminator? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Jepp, søkte på google bilder nå etter zz top eliminator og det var nok dem ja Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Var det der nær Bonton? Cd butikken på 3 etg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå