Fiskebob Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hvor får man tak i sp2. Har på automatisk oppdatering, men den viser ingen ting og jeg har vært å søkt manuelt, men heller ikke da finner jeg noe? Bruker xp pro Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9e368d3cdb5a Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 men det er for bedrifter og mange pc'r. Selv har jeg bare 1 å oppdatere og det skulle jo ha kommet på windows update eller hva? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 men det er for bedrifter og mange pc'r. Selv har jeg bare 1 å oppdatere og det skulle jo ha kommet på windows update eller hva? Den linken er SP2, den er for de som vil laste ned hele med en gang.. Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 ok, takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå