Barry White Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei, jeg vil sette passord på mine delte mapper! Hvordan gjøre det? og finnes det sikkerhetshull jeg bør være klar over? Noen sa til meg at jeg skulle sette permissions i egenskaper for en mappe, og deling, men jeg ser ingen slik funksjon : Forslag? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) gå til verktøy->mappe alternativer->Vis->velg bort haken som er på "bruk enkel fildeling(anbefales) dette skal gi rettighetsmenyen edit: glemte en meny Endret 21. september 2004 av Dwagon Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Jeg har bare engelsk windows så du får nøye deg med det. Inne på D: --> Tools --> Folder Options --> View --> Huk av "Use simple file sharing (Recommended) Tror det heter noe sånn på norsk: Bruk enkel fil deling Deretter kan du gå på den mappen du skal dele og trykke på Permissions. Tror dette skal funke! Lykke til Edit: Dwagon var før meg:( Endret 21. september 2004 av petter'n Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 hmm, skal man lage en windows bruker og velge den og slette andre under sikkerhet elns da? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 men da får jeg opp error når jeg prøver å connecte.. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) plz anyone?! EDIT : har prøvd med mange ting nå... Endret 13. oktober 2010 av Barry White Lenke til kommentar
notorled Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har du prøvd å angitt en fast bruker? Isteden for brukere. Prøvd å høyreklikka på min datamaskin -> koble til nettverks stasjon ? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 prøvd å lage en bruker på maskina og legge til den ja, men da kommer det error... nettverksstasjon, skal det kobles på på host eller client maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå