skinner Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har sett et tilbud på en Ford Consul 74 modell til 20.000 kroner, 88.000 km og skal være i god stand. Nylig EU godkjent og. Er dette en fornuftig pris på en Consul? Siden jeg vokste opp i fatterns 76 Consul så føler jeg en trang til å anskaffe meg en slik men ikke til hvilken som helst pris. Håper dette ikke er feilpostet Lenke til kommentar
Opus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Vel... Ford Consul er en bil. "Bil og motor -> Bil -> Bil Salg/kjøp" er riktig plass for denne posten. Flyttes. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Vel, hvis km stemmer (mistenkelig lavt?) og bilen ser bra ut og kjører bra så er det etter min mening ingen upris. Consul er jo en sjelden og stilig bil, også Hvilken motor sitter det i den? Lenke til kommentar
skinner Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Selger mener det er en 2 liter 4 sylindret rekkemotor på 113 hester med effekt på 99 ROE (tror det var det han sa), og det stemmer forsåvidt med minnene fra fattern og 76 modellen. Er litt betenkt med tanke på kilometerstanden, ellers er bilen helt ok og velholdt. Har pratet med noen og de mener det er en helt kurrant pris for bilen med mindre det ligger noe annet bak. Skal prøvekjøre i dag Endret 24. september 2004 av skinner Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Sjekk rust, særlig den som er skjult. Få bilen opp på bukk og se nøye etter. Lykke til Lenke til kommentar
skinner Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Takk for tipset om å sjekke rust og få den opp på bukk En del rust men ble jo EU godkjent alikevel da. Den var helt død på tredje gir, lite dravillig. Lugget veldig ved gearing og slapp posisjonen veldig lett. Ble nok ingen FC på meg denne gangen.... Men det var moro å få prøvekjørt alikevel Endret 27. september 2004 av skinner Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det kommer nok en ny sjanse Selv kunne jeg ha tenkt meg en Toyota Crown igjen, en -75 eller -77 modell , men de er også blitt vanskelige å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå